• Iets gezien in de winkel maar je woont niet in de buurt? Bestellen is mogelijk maar ophalen is ook mogelijk!!

Iets gezien in de winkel maar je woont niet in de buurt? Bestellen is mogelijk maar ophalen is ook mogelijk!!

WAT KOST HET:
Het eerste wat je wil weten:
Verzenden van je gekozen artikelen kost binnen Nederland €6,95 per pakket.

Er is echter 1 maar:
het moet wel allemaal in 1 pakket passen qua afmetingen (afm: 100x70x58 incl degelijke verpakking) en het gewicht moet niet 23kg overschrijden.

Woon je in het buitenland? Bel ons (0031-43-3265842) en we komen eruit.

Are you living abroad The Netherlands, do not hesitate to call us! Call 0031 43 3265842 and we will find a way to send you the articles you wish. Or pick up or delivery.

DUS: Zie je iets wat je leuk vindt dan kan dat gewoon via de webshop in t mandje, afrekenen en het komt jouw kant op.

HOE:
Allereerst krijg je een bevestiging van je order.
Wij reserveren dan meteen jouw bestelde artikelen.
Zodra de betaling van je bestelling is ontvangen, is je bestelling definitief.
Wij gaan dan aan de slag om je gewenste artikelen goed te verpakken en klaar te maken voor verzending.

TRACK &TRACE
Via een track& trace code die je krijgt via de mail als het pakket met de post mee gaat, weet je 'bijna' exact wanneer je het in handen hebt.
Wij proberen je bestelling binnen twee werkdagen na ontvangst van je betaling te verzenden. Een langere verzendtermijn geeft je geen recht tot annulering van de order maar geloof ons, we rennen de benen uit ons lijf om jouw pakket op tijd bij jou in huis te hebben. De maximale levertermijn is 14 dagen. Dat is uiteraard de langste termijn, dat is niet onze bedoeling.

ONTVANGST
Heb je het pakket ontvangen dan heb je 14 dagen de tijd om het te bekijken en evt ook uit te proberen zoals je het ook in onze winkel zou kunnen proberen.
Is een artikel onverhoopt stuk bij ontvangst, neem dan z.s.m. contact met ons op.

Bevalt het niet mag je het binnen deze 14 dagen teruggeven en dat kan via verzending (zie ons bijgevoegd retourformulier) of terugbrengen in de winkel.

RETOUR: Jammer dat het niet bevalt. Dat kan voorkomen. Hopelijk een volgende keer wel blij ermee. Maar hoe nu te handelen: Vul het retourformulier volledig in en voeg dit bij je retour.
Retourneren via PostNL mét track en trace!

De retourkosten zijn voor je eigen rekening en Villa Trepetie is niet aansprakelijk voor beschadigen en/of zoekraken van pakketten die retour gestuurd worden.
Onvoldoende gefrankeerde retourzendingen worden niet in ontvangst genomen!

Uiteraard kun je je via de website aangekochte artikel binnen de zichttermijn ook retourbrengen in onze winkel.

Sale of afgeprijsde artikelen evenals seizoensartikelen (zoals bijv. Kerst- en Paasartikelen) kunnen niet worden geretourneerd.

TERUGBETALING: Hebben we jouw retourpakket ontvangen dan kijken we of het eruit ziet zoals het richting jou ging. Ziet het er net zo uit dan boeken wij zo snel mogelijk je betaling (artikel + verzendkosten) retour. In het algemeen komt dat erop neer dat jij je betaling retour krijgt op de dag van correcte ontvangst of maximaal 1 dag later. (Uitgezonderd externe problemen waar wij geen invloed op hebben zoals storingen bij banken).

RUILEN:
Ruilen is alleen mogelijk in de winkel. (Binnen de zichttermijn van 14 dagen.)


PRIVACY:
Wij gebruiken jouw gegevens uitsluitend voor verzending van je bestelling en voor onze bedrijfsadministratie.
Met het plaatsen van een bestelling ga je akkoord met bovenstaande - en onze algemene voorwaarden.